Storm.

Är det bara hemma hos mig som det blåser som om det vore värsta orkanen?
.
.
Jaha, nu är middagen uppäten. Riktigt gott måste jag säga! Kände mig så jävla grym där ett tag, Stog rörde runt i stekpannan sjöng till musiken. Vet inte vad som hände , om jag fick värsta inlevelsen och trodde att jag stod på scen på min egna konsert i Madison Square Garden.. hursom har jag nu en stor jävla orange fläck på min fina vita tröja. *sadface* Fattar inte hur det gick till... heheh ^^
.
Sedan lekte jag räddaren i nöden åt min Granne Linnea som hade abstinens. Och för att hon inte skulle attackera sin pojkvän, så gick jag över och hjälpte henne! Jete snel.
.
Packat har jag gjort också. Det är ju Pappa helg i helgen. Så jag ska ta mitt pick&pack och åka dit imorgon. Kanske ska träffa min vän Hanna också, men vi får se! :)
Men nu ska jag nog sätta igång en film jag tankade hem härom dagen, Black Swan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0