Fettma vs Pinne

Yo yo yo, världens bästa Sandra här.
Tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg som ni kan läsa medans jag uppehåller Alessandra för er. Vi här nämnligen SLEEPOVER, med glass, havrebollar (som är världens godaste, jag skulle kunna leva på havrebollar.), te och popcorn! Jag vet inte med Sanna men jag ska inte gå och lägga mig tills jag har ätit lite av allt..
Tur att jag ska köpa gymkort i veckan. Har skjutit upp det i veckor nu men det är bara att inse fakta, ämnesomsättningen är inte riktigt som tidigare hähä. Mat är kärlek enligt mig, för hallå vem kan leva utan mat?
Idag skulle vi ha fikat, men vi gick förbi Mcdonalds för att ta en cheesburgare innan fikat men kom ut med varsin Team Box i magen, hihi 20 nuggets oh yes. Det är trots allt bara typ 800 kalorier. Shame on me.. Hoppas hoppas det sätter sig på rumpan!
Fast en sak jag har funderat på, folk säger typ ''Shit vad smal du är'' eller ''Spinkis'' men kan kan inte säga ''Oj vad tjock du är'' eller ''Fetto'' till någon. Varför är det okej att säga att någon är jätte smal men inte påpeka att någon är tjock. Jag vet att idealet säger att det är okej att vara smal men min åsikt är att inget av det är en komplimang. Jag måste ju erkänna att jag hellre är smal och att jag vill ha en plattmage. Fast när man blir för smal eller för tjock så är inget utav det hälsosamt! Word.
Nu ska återgå till Sannapannavattenkanna och mina havrebollar.
Fred ut.
(Peace out, om det var nån som inte förstod hihi)
ps. Alessandra har varit en saknad människa och nu är hon min. Hihi pusssssssis på dig vännen.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0