Listen to the song here in my heart

Godmorgon!
Har alldeles strax gjort mig klar för att gå till bussen för att åka till skolan och ha sånglektion, för att sedan åka hem igen. Värt, huh?  Nejmen , det är ganska viktigt faktiskt. Sjunger en otroligt krävande låt för tillfället, så jag behöver varenda minut jag får.
Idag är också sista skoldagen för denna veckan. Ska bli så otroligt skönt med en lite längre helg.  Antingen åker jag med min mor upp till landet, eller så stannar jag hemma. Beslutsångest gånger 10000000.
Det skulle vara så skönt att bara vara med min älskade mamma i helgen.
Men nu måste jag fixa det sista, det tar ju mig 20 minuter att gå till bussen.

This is the hardest thing I have experienced in a long time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0