I'll see you soon then

Önskar att jag hade något kul att skriva i den här bloggen. Men mina dagar är rätt händelselösa nu. Jag liksom orkar ingenting typ.
 

Igår var jag iallafall ute i Björkvik med Hanna och hennes familj. Det var mysigt, men väldigt blåsigt. Hanna var här sen på kvällen och vi kollade film och pratade en del. Idag har jag legat på altanen i solen sen jag släppte Hanna vid bussen. 
Nu sitter jag och kollar lite halvt på Dear John. Världens finaste film.
 

Kände nu när jag kliade mig på armen att jag har lyckats bränna mig..värt. Ska stänga av den här filmen nu och byta till lite hårdare grejer, man behöver inte plåga sig själv liksom. 
Allis skulle kanske glidit ut hit, men nu blir jag ensam ikväll. Men imorgon drar jag till världens bästa ställe till världens bästa familj. Stannar tills den.. jag vet inte 20 någonting Juli. 
Shit, Juli är ju snart slut typ, sommaren är ju typ slut.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0