12 dagar

Nu är det typ femte gången som jag försöker slänga upp ett inlägg här.. men nu ser det ut som att det ska fungera.
 
Jag befinner mig uppe i Harrsele med Hanna och hennes familj. Det är otroligt mysigt här. Vi har fått vara med om en så otroligt fin vigsel, ett mycket härligt midsommarfirande, bad, lekar, årets största fotbollsmatch och massor av annat. Allt har vart tillsammans med Hannas norrländska släkt, och jag känner hur min rena stockholmska sakta byts ut. 
Vi har precis sagt hejdå till Erica och Gustav som har påbörjat sin färd hem till Stockholm. Och jag bör väl egentligen hoppa in i duschen så att vi kan åka till Vännäs och handla. 
Sen ska vi möblera om på loftet idag också.. för imorgon kommer Henrik!
Hade det inte vart för att jag saknar min pojke något så otroligt mycket så hade jag kunnat stanna här hela sommaren. Visserligen så är han borta största delen av denna sommaren, men ändå. Jag saknar min mami också, kanske ska ringa henne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0