Call me maybe

Godmorgon!
 
Första gången på flera veckor som jag vaknar och faktiskt känner mig utvilad. Vaknade redan tidigt imorse i ren panik av att någon kom in i huset..trodde det vart inbrott eller något. Men det var bara lilla Henrik, eller, han är inte så liten längre. 
 
Mina planer för den här dagen är att kolla klart på första säsongen! Det blev så spännande igår när jag och Hanna kollade innan vi skulle sova. Nu är det bara 5 avsnitt kvar!
Sen ska jag gå och längta lite efter samtalet med pojken min. Det är lite vad som gör dagarna här snäppet ännu bättre. 
 
Här är en bild från Midsommarafton, precis innan vi skulle dansa.
Snygga Stockholmsbruttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0