Looking from a window above

Hej sötisar!
 
Ännu en dag avklarad här uppe i skogen. Det har vart otroligt segt idag, men vi har vart in till Vännäs och handlat. Och jag har nu bunkrat upp mig så att mitt humör inte sätts på prov igen. Det var Hanna som körde oss idag, hon körde otroligt bra faktiskt!
Försöker förstå mig på det nya utseendet här på blogg.se.. jättekrångligt när dom bestämmer sig för att ändra på allting. 
 
Jag ligger iallafall på loftet nu och lyssnar på musik medans Hanna är ute och är hurtig, hon joggar. Ska väl dra igång ett avsnitt Vampire Diaries nu. Blondinen börjar bli lite otålig nu.. Erica hade med sig andra säsongen upp hit, så Hanna stressar mig lite att titta klart på första säsongen. Det är väl typ 10 avsnitt kvar. 
 
Men nu ska jag kolla. Hoppas ni har det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0