Take you to my castle of far away

Heeej!
 
Jag har precis börjat packa och sitter och lyssnar på Soullistan på spottan. Jag blir ju alldeles nostalgisk. Tänk att 3 år gick så fort. Även fast man längtade till studenten genom alla dom åren, så saknar man det nu såhär i efterhand. Jaja, kan ju alltid lyssna på listan och drömma mig tillbaks lite grann. På alla möjligheter vi fick. På alla olika ställen vi fick spela på. På alla tjaffsen som ledde till ett bra framträdande!
 
Imorgon åker vi hem härifrån Harrsele. Ska bli skönt men ändå tråkigt. Ska hem till min käre pappa. Och på lördag har jag planerat att shoppa! Det är dags nu känner jag. Resten av helgen ska jag spendera med mina fina bröder. Lite syskonkärlek. Dom är så fina, alla mina 4 syskon. 
 
 
 
Världens bästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0