Godmorgon 21 April!

Godmorgon alla Glada!
.
Tänk att en liten grej kan få en så glad? jag kände mig inte alls pepp idag när jag vaknade, sen kom min familj och sjöng för mig. Och det fick mig genast på bättre tankar. Jag har världens bästa familj. På både Mammas och Pappas sida! 10 minuter efter att jag fick frukost på sängen, ringer min mobil och då är det min käre pappa och Malin och Ludwig som ringer. hihi, jag saknar er! men vi ses imorgon!
.
Jag borde egentligen sitta påklädd, MEN, jag sitter i morgonrocken fortfarande. Jag loggade in på Facebook och gissa vem som var först att skriva? (Som alltid är först med grattis på min födelsedag) Joooo...BABABAAAAAAAM.... KLOTIS! :D haha. Han hade nog rekord iår, 0.00.33 ;) haha. 
Men nu måste jag skynda mig lite, ska åka om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0