Godmorgon. 25 April

GodmorgonGodmorgon!
Ligger just nu sängen och degar med datorn i knät. Kände nu att jag är sjukt sugen på glass..hmm...ska jag orka gå ner. haha. Vi märker. 
Är sjukt trött idag. Så idag blir det en dag hemma. Farmor&Farfar kommer senare. TrevligtTrevligt. Ska kanske basta hemma hos hanna senare också, får se vad som händer med det.
Min kväll igår dådå..
.
gjorde mig först i ordning lite här hemma, sen åkte jag till Tilda. Där hade hon tagit fram vääärsta klänningen. Den var verkligen FANCYFANCY! Den var lila och det var en långklänning. hehe. Sandra kom till tilda lite senare. SÅ sandra och Tilda fick mig att åka i den klänningen  genom stan. Och vad innebar det? JO!, masor av blickar och skratt! men det bjöd jag på! hhahah.... När vi väl kom fram till Alby bytte jag om. Det var trevligt den stund vi var kvar. Hemresan var.....Sisådär.
.
Gårdagens Outfit. 
.
En mycket sliten Sanna som nu ska ner och Baka Kladdkaka med Blåbär! :D
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0