"Another teenage love"..nej det någonting annat..

"Jag upptäckte en grej. Jag har inte en endaste bild på dig och mig tillsammans. Jag måste bli bättre på att fota."

Jag skiter i vad folk tycker om detta inlägg. Min blogg, Mina ord. Jag bestämmer.


Det är egentligen sjukt att en enda människa , av 6 miljarder människor , 8 biljoner själar på det här jordklotet, kan få en att må så sjukt bra. Få en att känna att sålänge man har den personen så har man ALLT! Allt man behöver. Jag har haft 2 pojkvänner i mitt liv innan dig. Men ingen har fått mina känslor att kännas så..starkt. Som basen på en rockkonsert. Jag tror inte riktigt att du förstår hur starkt jag känner för dig. Och det blir bara starkare för varje dag som går. Jag får fjärilar i magen så fort du dyker upp i mina tankar och när jag ser dig. Jag känner mig som ett litet barn på julafton varje gång jag träffar dig. Jag lever i en värld gjord utav rosa moln. Åldersskillnad, vad är det? Du är som jag, jag är som du, och jag Älskar dig.  Jag skriver ner mina tankar och hur jag känner. Jag vågar inte säga föralltid
.

Titta vad man hittar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0