Skönt att man har en blogg där man kan skriva av sig. (inlägget kommer raderas)

Alltså, jag fattar inte vad det är med dig? När jag nu gått vidare , är det då du ska komma som en hund efter mig? är du dum i huvudet eller? Jag förstår mig inte på dig. Du kanske inte klarar av att se mig lycklig. Det var du som stod och skrek åt mig att jag var en värdelös fitta? det var du som sa att du blev äcklad utav mig? Okej , fine, jag fattar varför du tyckte det då. det jag gjorde var inte okej. Det var du som fick hela stället att bli emot mig. och nu när jag gått vidare , DÅ kan du komma tillbaks som en liten hundvalp och säga gullig saker? men vet du va? Jag tänker inte gå på det den här gången. Glöm det. Jag har gått vidare och och börjat om på nytt. När ska du förstå? 
Gooooood!!!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0