Längesen

Om ord kunde beskriva. " För dig ska jag göra det tusen gånger om " Min andra halva.
.
Nu var det ett tag sen sist!
Men jag var ju borta i helgen, har dansat, gått limbo, myst , haft ont m.m. en mysig helg!
Nu sitter jag i soffan och tittar på Bortskämda ungar. hahahaha, herre säger jag bara. "jag har aldrig bäddat en säng förut" alltså, en tjej på 18 år, har aldrig bäddat sin egna säng? och hennes mamma packar hennes kläder. Plockar upp smutstvätt från hennes golv och tvättar det åt henne? jahaja...  Sjukt kul program! :D haha.
Jag borde gå och sova , så att jag orkar gå upp imorgon. På schemat imorgon kväll står det film maraton och mys med min pojkvän.  Men innan det har jag en LÅNG skoldag framför mig...
Nää, nu sitter jag bara och babblar om massa skit!
Känner mig sockersugen...ska gå och käka lite chips och titta på Två och en halv man ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0