Dag 1 – En bild på mig + 9 fakta om mig.

Jag tänkte att jag börjar om från början... med en ny lista. wish me better luck this time!


Fick bli en cam bild, hehe
  • Jag är Otroligt lat och Envis.
  • Sjukligt rädd för mörker.
  • Jag är väldigt blyg när jag träffar folk jag inte känner.
  • Jag går på Fryshuset Gymnasium med inriktning estet/sång/soul.
  • Tycker att fötter är hemskt äckligt!
  • Jag har en pojkvän som jag vart tillsammans med i lite mer än 1 år.
  • Jag har bara 3 vänner som jag litar på till 100 %, varav 1 av dom är min pojkvän.
  • Jag bor med min mamma och Plastpappa på Ingarö med 3 utav mina syskon. Har en egen stuga på tomten på 32 kvadrat.
  • Jag har svårt för att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Hanna nilssssson

Varför så snyyyyyyyygg? :D

2011-01-24 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0