Shopping idag igen.

Hejsan bloggen!

Har vart och shoppat idag igen , shoppade för ca 3000 svenska kronor igår, helt sjukt! Köpte då 3 midjekjolar 4 linnen 1 midjekort kavaj och 1 par skor. (inget av de jag köpte behövde jag ^^)  Iaf , idag köpte jag i varjefall nya underkläder(behöveligt).  

Det här med blogging är väl sisådär , går lite segt just nu. Men jag ska försöka bättra mig! 

Imorgon ska jag till farmor och Farfar I södersved ( Ingarö) , jag , pappa , tobbe och Ludwig ska sova där och på Tisdag ska vi till Skansen. Askul.  Folket på ingarö verkar ha nått problem , seriöst. Jag trodde förut att det var jag som var problemet , men nej.  En lien fågel viska i mitt öra att jag ska bli nerslagen när jag kommer till ön igen, ad är det för påhitt? vem är det egentligen som är omogen?! Seriously, GROW UP!  Sluta snacka om mig där ute, ni vet inte vem jag är! ingen av er, ert skit snack gör mig bara gott. Jag blir bara mer självsäker, vilket är otroligt bra! Haha. Patetiskt söger jag bara , Patetiskt....
aja , nu har jag inget mer att skriva  såååå... ha det! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0