Save Me From Myself.

Tjohooooo bitches ;) 
nejmen hej :)
Idag började skolan igen *Suck*. Nej, det var helt okej faktiskt. Kul att träffa alla igen!. Fasta jag skulle mer än gärna ha några veckors lov till ^^.
Mitt lov var helt okej. Först var jag ju som jag nämnt tidigare på kryssning med HaniBanani. Sen Spenderade jag mååånga dagar med Sandra. Följde också med henne på en Halloween fest Som hennes kompis(ar?) had anordnat. Det var faktiskt väldigt trevligt. Träffa massa nytt folk. Trevligt trevligt!
Igår ringde Hanna mig och frågade om jag ville sola med henne och det ville jag , Självklart!. haha. 
Vi spatserade runt i vällingby ett tag, slutade med att jag köpte hårfärg och en Spray Deo som visade sig vara väldigt bra!. I Recommend it!
Så nu är jag mörkhårig igen, vilket jag trivs väldigt bra i! Ska lägga upp en bild och visa. Blev väldigt nöjd. Hårfärgen jag köpte kostade 50 spänn och det var HMs egna märke, Billigt och VÄLDIGT bra!
Menmen , Nu ska jag fixa det sista i köket efter middagen får se om jag skriver ett inlägg senare.
                              
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0