So cold.

Tjoheej!
Igår så var jag ju på myset med dom bästa. Vi hade det väldigt trevligt. Pratade , lekte vrickade lekar och tittade på lägerfilmer. Men Jag sov ju inte kvar där eftersom att jag inte fick, det var lite tråkigt..
Men jahapp, när jag kom hem så gick jag och la mig nästa direkt.
Idag dådå... Idag så ska jag träffa olle och käka och kolla på bio, 2012. Hoppas jag klarar av att titta på den. Den verkar likna Day after tomorrow rätt mycket. Men den aa, orkar inte tjöta mer om den filmen, uppdaterar sen hur det var osv.  Men det kommer nog bli väldigt trevligt , hoppas jag!. hehe.
menmen , nu ska jag börja göra mig iordning, 1 och en halvtimme tills jag blir hämtad....Vad ska jag ha på mig!? hjälp.... Ajaaaaa bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0