Miss old times...<3

Nu har jag insett hur mycket jag saknar de gamla tiderna. Och med de inräknar jag 2007/2008 och början på 2009.
Fyfan vad jag saknar det, människorna och gemenskapen. Problem existerade lixom inte ens sommaren 2007. Då var allting underbart. Det var framåt hösten 2008 och vårterminen 2009 som problemen började komma. Men jag saknar hur kul jag hade det och hur lycklig jag var ibland.  
                             
                              Sandra , Jag och Bella april 2007.<3
                            
                                  Oliver och Joel, Juni 2009.
                             
                                 Jag och Nora.
I miss it...så himla mycket.  Sitter just nu och tänker på alla människor som fanns i mitt liv innan jag sabbade det. Och jag vill säga tack till att ni fanns där och stöttade mig och försökte hjälpa mig....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0