13 april.

Tjenamors!

Sitter här i skolan med Nathalie och Amanda. Väntar på att dom ska sluta och att Tildaaa ska bli klar så ska vi åka och fika med nathaaaa som åker till Thailand imorn. :( BAJS på henne.... Hon kommer vara borta till 2 maj.
Dagen har annars vart urusel. Först komma jag 50 minuter tidigt till stan....så jag typ åkte fram och tillbaks med tuben som ett mobboffer.  Sen blev det massa onödigt tjaffs som man kan klara sig utan. Har kollat mobilen 89568965828 gånger i minuten....  Menmen det löser sig.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva , så ha det bra!



Jag och Nathalieee! <3
PUSS


Kommentarer
Postat av: ALESSANDRA

oj hoppsan! Så fel det kan bli, Först kom jag till stan ska det vara!

2010-04-13 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0