Äntligen hemma!

Godmorgon allihopa!
.
Nu har jag äntligen kommit hem igen. Sov hos Hanna igår och var tvungen att gå upp vid sju imorse för att åka hem... Men det är bara bra egentligen! För då hinner jag först nu käka frukost och sen plugga och sen ut och springa! ASbra! 
.
Sen ska det städas och Bakas och ordnas. För ikväll kommer släkten och ska fira lilla mig som fyller år på onsdag! haha. Hoppas att vädret spricker upp lite så det blir lite sol. För det vore mysigt! 
.
Vaknade och var otroligt glad idag, vet inte riktigt varför. Men idag är en bra dag! :D
Och, hehe, sorry för det otroligt knäppa messet igår. Det var bara korkat att ens nämna! 
Men nu ska jag äta frulle!
Saknar Nathalie!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0