Färdig.

Så, nu är jag klar med det första mattepappret. Blev i och för sig klar med det för typ en timme sen. Så det är skönt! nu har jag bara en rest kvar. Alessandra är superduktig. Har hunnit ta ett bad också, en riktig spaomgång. Otroligt skönt! Hade hårinpackning och grejer! hihi. 
.
Ska väl börja hjälpa mamma i köket. Grillat kött och potatisgratäng blir det ikväll, MUMS! Såg att robban hade köpt kakor också. Kul tänker ni. Det är faktiskt rätt kul, för att han har köpt kakor med lakrits smak. är det någon som sett det förut? haha, typ ballerinakex med lakritssmak? Jättekonstigt! hehe.
Ska försöka få tag på prinsen och se om och när han skulle komma ikväll. 
.
Hanna köpte en födelsedagspresent till mig igår. Hittade ett par av Gustavs nya tjejs barns jeans på loppisenn igår, och dom köpte hanna till mig i present! och jag är glad! :D hihi. Dom var fina. Visar upp dom sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0