Godmorgon 24 April.

Godmorgon mina vänner!
Hade ni en bra fredagskväll? Det hade iaf jag. 
.
Jag började eftermiddagen igår med att åka premiärtur med Nisse och Hanna. Sen åkte jag och Sandra till Gröna Lund. Precis som ALLA andra gjorde. Det var så SJUKT mycket folk där. Vi stog i kön till popexpressen i 1 timme tror jag. Och när vi äntligen kom fram slutade den fungera. Jag tror vi åkte 3 saker på 3 timmar. Det var GALET mycket folk. Sen tog vi oss hemåt. och blev upphämtade av Johannes och Micke. Så åkte vi med dem och skulle grilla Mashmallows. Tror inte folket runt ssbk är så glada...he...he. jaja. Vi kom hem vid typ 1 eller något. 
idag är det födelsedags fest för mig och en annan brud, är ganska taggad faktiskt! Det är tydligen dresscode också... FancyFancy. Och jag har ingen "fancy" klänning här hemma hos pappa. Haha, får se hur det löser sig. 
Men nu är jag hungrig...får se om det går att väcka hon där nere på golvet.
.
Ha en superbra lördag! :)
.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0