Godmorgon. Måndag 19 April.

Hej allihopa!.
Idag är jag hemma tillsammans med min syster och Robban. Har knappt sovit något inatt pga att min mage krångalde. hehe. Så idag har jag bara glott på dumburken. Mycket trevligt.!
.
Igår. Då åkte jag ( tidigt som fan) till blackeberg och blev upphämtad utav Hanna och hennes papi och bror. Sen bar det av till varvet. Gjorde ingen nytta där alls. hehe. Sen vid halv 12 drog vi in till stan och mötte upp Erica och gick runt och kollade i olika affärer. Men DUM som jag är så glömde jag mina presentkort hemma! -.-
Så jag tänkte ta en shoppingrunda imorgon om jag har tid. :)
.
Men jag ska väl fortsätta med att inte göra någonting. Ut på den soliga altanen och fika med robban.
Bilder från igår.
Hanna på Svettis.
Sandra och Kasper i gallerian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0