Gokväll.

Hej .
Nu har jag kommit hem igen efter ensembeln. Det var inte så himlans roligt idag om jag ska vara ärlig. Vi skulle göra egna låtar men ingen i min grupp var särskilt engagerade. Men vi fick fram ett litet stycke iallafall :)
Sen Blev det massa prat med hanna , Tilda och August. 
.
Sen Pratade jag med davelidavid på bussresan mot Brunn. Där mötte jag upp pojkvän. Så nu sitter jag här hemma med La Família och prinsen.
Fiskpinnar till middag blir det, inget att hurra för kanske. Jag är så otroligt hungrig, så det gör inget!
Men nu ska jag väl vara lite social , I guess.
Alla har tittat knäppt på mig sen jag kom hem. Men jag har mina anledningar till det humör jag är på just nu. Men det blir braa! :)
PEACE OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0