måste skriva av mig..

Ingen behöver faktiskt läsa detta.


.

Jag behöver skriva av mig. Imorgon fyller jag 17 år. För ett år sedan var jag en olycklig 15 åring som sket i precis allt. För 2 år sedan var jag en osäker 14 åring. I år, är jag en säker 16 åring. har träffat nya vänner. Släppt taget om det förflutna och gått vidare. Men, när jag ser folk från den här ön så blir jag den lilla osäkra 14 åringen igen.
Vet inte vart jag vill komma med det här.
Men jag är en omtänksam person. Som vill allas bästa. Jag försöker göra mitt bästa så att alla mår bra. Men sometimes, hjälper det inte.  
Allting händer nu när du är borta Nathalie. Jag orkar inte med att alla i min närhet ska vara sjuka och krångla. Jag önskar att det fanns en Gud som kunde lyssna. För om det fanns en, Så skulle jag be. be för att alla som jag älskar, som har en plats i mitt hjärta, ska må bra, vara friska, veta vad dom vill. 
Det finns en person, som har gjort mig till den lyckligaste tjejen i hela universum den här vintern som har vart. Jag vet att jag kan vara en krävande person.. jag har mycket känslor. Jag är ganska öppen. Säger vad jag tycker och tänker. Försöker att inte hålla saker inom mig. Men nu går det inte. Jag vet att detta är det sämsta stället att skriva sånthär på, men jag vill att ni alla ska veta. Att min värld har rasat. Den är upp och ner. bak och fram. allt.
.
.
Allt jag hoppas på är att alla har rätt. Att när du hittar dig själv, kommer du tillbaks igen. Jag finns här för dig, jag vill veta hur du mår. Jag borde inte höra av mig till dig , för du vill säkert inte prata med mig. Men jag älskar dig, och jag bryr mig om dig, GROVT mycket. Och jag tänker inte lämna ett hål kvar i hjärtat åt någon annan. Den platsen kommer alltid vara din. Och jag önskar att du kunde ta den tillbaka. 
jag önskar att du kunde svara på mitt sms. Höra av dig. Imorgon skulle du kommit hit, på min födelsedag. Men nu gör du inte det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0