With or Without you.

I can't live. With or Without you.
.

Nu är jag hemma. Min dag har varit ...bra. Kom till skolan och det första man hör är Hannas Vackra stämma och massor med komp till låten Play med Robyn. FYFAN vad du är duktig!
Min mobil cpade ju idag.  Victor och Feffe fick mig på bra humör, dom lyckas alltid!. 
Sista lektionen kastade micke (läraren) ut mig och Hanna för vi var sist kvar, Han ville tydligen gå hem.. ^^ haha.
Sen åkte jag med Robban hem, så nu sitter jag har och lyssnar på musik och smsar för fullt. 
Justja, Fick Låten 17 år- Veronica Maggio på ensembeln. Helt okej låt tycker jag. vi har ett projekt på Svenska Soul Artister. 
Men nu ska jag fortsätta sjunga lite. Sen kommer jag nog sätta igång tven , så vi får se om det kommer nå mer inlägg.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0