A Seven Nation Army Couldnt Hold Me Back.

Nyss insåg jag hur mycket klockan var. Vaknade sent och sen dess har jag legat i soffan och bara degat, otroligt skönt. Det är nog så den här veckan kommer se ut innan skolstarten. Måste börja tvätta också, har typ inte packat upp sedan korsika ^^ hehe. Det måste vara det tråkigaste som finns, att packa upp och tvätta. Började iallafall nyss att småplocka lite här ute i stugan..förstår inte hur det kan se ut som ett bombnedslag så fort.
Min halva är långt uppe i detta land någonstans och vandrar, kul att veta va? ;)
Denna vecka ska jag ta mig tid till att bara umgås med familjen..
Kanske slänger in ett litet inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0