Far Away

Hallå solstrålar!
Idag är det mycketmycket fint väder ute och det gillas av Alessandra! :D
Ska alldeles snart trycka i mig lite lunch sedan bär det av mot frisören! äntligen ska de slitna topparna av! wiie. Får se om jag ändrar lite på frisyren. Är lite för feg, gjorde det förra sommaren. Då klippte jag ju av mig allt hår. Vilket jag ångrar idag. Vi får se vad jag hittar på efter jag klippt mig, kanske sticker in till stan en sväng och träffar någon rolig filur! hehe. Sen ska jag hem och sova. Måste ju börja vända tillbaks dygnet nu, skolan börjar ju på torsdag.
Jag just nu! hehe.  Nu måste jag käka, leta reda på pengarna och busskortet och välja skor ^^
Hör senare,
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0