Hur gick det med planerna?

Haha, vet ni vad? jag har inte rört mig 1 meter sen jag skrev senast, är jag förvånad? nej. Hahah. Skulle kunna vänja mig vid att inte göra ett skit på dagarna , men detta slappande är snart över. Nästa vecka börjar allvaret igen , då är det åter iväg till Klassrummen i fryshusets Gymnasium. Och replokalerna förstås ^^
Jag är faktiskt väldigt kluven om vad jag tycker om att skolan börjar igen i år. Förra sommaren längtade jag hur mycket som helst över att få början 1an på Fryshuset. I år är det inte bara 1or, 2or och 3or som börjar. Utan även sjuor , åttor och nior. Eller om det bara var sjuorna som skulle börja? minns inte riktigt. Ja, min gymnasieskola ska bli en högstadieskola också. Jag hatar den idén. Helt onödigt tycker jag.
Menmen, vi får se hur det blir nästa vecka när skolan börjar, om allt kommer vara som vanligt eller om det kommer att vara helt förändrat, vilket är mest troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0