Sommar krysset.

Har du druckit tills du spytt? Nopps!

 

Sårat någon? Jag vet inte, det hoppas jag inte!


Förlorat en vän? Mer eller mindre.

 

Träffat nya människor? Ett par stycken :)


Kysst en främling? Nej.


Tagit droger? Nej.


Gråtit? Jo


Skrattat tills du kissat på dig? Hahaha nej!


Tältat? japp. På Vindalsö.

Varit vaken en hel natt? hum.. minns inte


Solat? Yees, blev ovanligt brun denna sommaren! ;D

Badat? Jaa


Haft  ett förhållande? Jag har världens bästa pojkvän!


Gjort dig riktigt illa? Njaa, det var väl på korsika när jag slog i huvudet när vi spolades med av vågen :P

Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej. Har fortfarande ett fult ärr på magen, men den ska tas om!


Läst en bok? Yepp :)


Skickat fel sms med flit? Haha nej usch sånt orkar jag inte med!

 

Suttit vid datan en hel natt? Fram tills klockan 3, halv 4 iaf


Näckat? Nope


Solat naken? Topless?


Fått utegångsförbud? Haha nej


Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja,

 

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!


Varit i slagsmål? nej


Pussat någon utav samma kön? japps


Sjungit högt på ett berg? hmm, neej


Kysst någon i regnet? Minns inte , men säkert


Kysst någon i skogen ? hahaha, jag bor i skogen..så ja.


Kysst någon du inte borde? nej.


Tappat rösten? Blivit hes.


varit på festival? Nope!


Gått upp i vikt? Haha jo..


Gått ner i vikt? inte än...Im working on it!

 

Brännt dig? yees, det gör jag alltid ! x)

 

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? hmm, det måste vara det där v:et efter min bikini!


Varit utomlands? Yes!


Gjort ett bra köp? har jag nog , haha


Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja , men tappade den sen.


haft skadeglädje? Alltid!


Sovit under bar himmel? Nej,


Vad kommer du sakna mest? korsika.


Har du svart ärligt på alla frågor? Absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0