Dag 3 – Mina föräldrar

Missade igår...heheh..Bättre sent än aldrig ;)
.
Det är sjukt vad svårt det är att börja skriva.. men jag ska försöka.
.
Mina föräldrar skilde sig när jag var liten, vad kan jag vart typ 4 år kanske. Mamma bor nu ihop med Robban och har 2 barn ihop med honom. Dom bor i en villa på Ingarö och det är där jag bor för det mesta. Och Pappa bor ihop med Malin och dom har 1 barn ihop. Dom bor i ett radhus i skälby.
Mamma är 38 och har världens torraste humor och kan va en riktig böld i röven, men jag antar att det hör till föräldrar. Hon är musik galen och sjunger hela tiden, det är väl därifrån jag fått mitt enorma musikintresse ifrån. hehe.
Pappa är också 38 och har skön humor! haha. Han kan, preeecis som mamma, vara en böld i röven. Han har också ett musikintresse (som alla andra i min familj ). Men han kan verkligen(!!!) inte sjunga! ojojoj. haha. Annars är han Sportintresserad.
.
Folk frågar mig ofta om jag inte tycker att det är jobbigt att dom är skilda. Jag har ju liksom vuxit upp med det och minns knappt tiden då dom faktiskt var gifta. I början av tonåren var det faktiskt jobbigt, för mamma och pappa kom typ inte överens och dom pratade knappt med varandra.
Det är klart att det är jobbigt att åka fram och tillbaka ibland. Men jag är van.
Jag och min bror brukar säga att vi har 4 föräldrar haha.
.
Jag har världens bästa mamma och pappa. Skulle aldrig vilja byta ut dom mot några andra!! Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0