frågoooor


1. vad heter du?
Alessandra
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mitt namn är fint och udda, men, jag trivs som Sanna och skulle nog vilja att det var mitt namn. Annars har jag alltid velat heta Kim.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Chelsea
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 93a
6. vart bor du? Ingarö
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? måååånga gånger.
9. vart skulle du vilja bo? Vill flytta hemifrån.
10. vilken skolklass? andra året  gymnasiet.
11. vad vill du bli när du blir äldre? ingen aning...

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 168 cm
2. hur mycket väger du? pass
3. hårfärg och frisyr? ljusbrunt med lite inslag av rött och blondt, halv långt, lite självlockigt & uppklippt
4. ögonfärg? Gröna
5. mest nöjd med? mina ögon 
6. minst nöjd med? -
7. skostorlek? 39
8. glasögon? japp
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen , hade navelpiercing.

FAVORITER
1. filmer? oj, ingen aning. 
2. låtar? väldigt blandat
3. årstider? Sommaren & början på hösten!
4. mat/dryck? MJÖLK!
5. djur? hund
6. färg? Blå
7. parfym har ingen för tillfället
8. tv-program? OC & vänner
9. ämne i skolan? Ensembel , Engelska
10. sysselsättning? pluggar, umgås med vänner , familj och Pojkvän
1. vad använder du just nu för jacka? Svart everest.
2. vad använder du just nu för skor? Kängor eller converse 
3. favoritfärg på kläder? Svart , blått , rosa, lila ALLA färger!!
4. favoritmaterial på kläder? like I care.... nått som inte kliar
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor med klänningar, underkläder , snygga linnen , jeans , långa koftor
6. favoritaffärer? handlar mest på Gina och HM.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? köper nästan aldrig kläder
8. favoritmärke? inget
9. vad har du för byxstorlek? jeansen jag köpte nyss är 32
10. vad har du för tröjstorlek? 38
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mellan hus
2. vilken färg på tapeterna? brunt och biege typ
3. vilka färger går rummet i i övrigt? brunt trä & svart, vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng 
5. vad vill du ändra där inne? fondvägg och större garderob
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? stora huset , grannen hus och massa skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder, sjunger
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Olle
10. favoritpryl i rummet? hmm... måste va mina högtalare ^^
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Anders
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar och massa annat kit
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu?
3. vad är du beroende av? solljus, värme, choklad, mina vänner & familj
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget
6. vad tror du på? thor.......
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? kameraväska
9. har du nåt husdjur? Ja, två katter 
10. vad bor du i? Villa

GREJER
plånbok: lila
tandborste: vit
smycken: Silverängel på silverkedja (julklapp av min prins)
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: spets & bomull
nagellack: inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0