Godmorgon 28 December.

Nu är det bara några dagar kvar utav år 2010...år 2011 har jag längtat efter i ungefär 5 år...hahha. (Fyller ju 18 i april nästa år)
Mitt nyår vet jag inte riktigt hur det kommer se ut ännu. Antingen firar jag det hemma hos pojkvän och hans familj eller så åker han och jag till Dalarna och firar det med min familj. Förhoppningsvis så får vi svar på det ganska snart, så om jag firar i stockholm kan fixa tågbiljetter upp till dalarna.
.
Igår shoppade jag en massa, kläder och en kameraväska. Stackars olle var med och fick springa med runt i butikerna och säga sin åsikt och bära en massa kläder ^^ haha.
Det var så J*VLA mycket folk i Kista igår, herre. Har nog aldrig sett så mycket folk. Men Iaf, vi åt och fikade och sedan var det dags för bion, The Town. Som för övrigt var väldigt bra! och jag brukar inte gilla pangpang filmer, men denna rekomenderar jag !
Jeans & Tights -Gina tricot
Tröjorna -BikBok
(måste bara säga att jenasstorlekarna på gina är sjukt konstiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0