3 månader. 27/11-09.

Godmorgon bloggen!
Lite dålig update, men det är sånt man får ta! haha.
Ligger i sängen och lyssnar sönder John Mayer. Det är musik på topp. 
Gårdagen var ytterst trevlig. Väntade först på tilda som spelade in i skolan. Sen stack vi o natha o mötte upp Hugo, joel och Love. Sen stack vi till donken ! yeah! spatserade runt lite i stan, dansade och sjöng till n gatumusikant som spelade gitarr så SJUKT JÄVLA BRA! Sen åkte jag sandra o natha hem till mig och sa hej till min papi. Sen bar det av till andra ställen. Hade iallafall sjukt trevligt! hahha. Vi såg dessie också. Sjukt söt tjej i verkligheten kan jag ju säga. Men hon var sjukt lång! xD
Men , jag ska väl gå ner och käka lite frukost och sedan göra mig i ordning för att åka till den lilla ön utan bro i Hässelby. haha.  Bussen går 12.44, är framme typ hel, möter du mig där? bra tack! ;) 
Bjuder på denna OTROLIGT snygga bild på mig och frugan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0