B A J S

har just kommit till robbans jobb. Orkade inte åka kommunalt hem , mår verkligen piss dåligt. Fattar inte vad det är heller. Är yr och det känns som jag ska svimma. Min hosta gör det inte bättre. Det kliar sönder i halsen och om man hostar så blir det bara värre. uschfyochblääää!
Provet idag gick ändå helt ok. Satt lite innan och pluggade med Tilda o Essi. Eller aah..vi säger plugga.
Min vecka kommer enbart innehålla PLUGG. Jag vill inte.jag orkar inte. Kommer nog stanna hemma imorgon pga att jag mår såhär. Så då kan jag passa på att göra lite.
alltså..(byter ämne..) Byggarbetare? dom är lite småperversa. Jävla playboy bilder överallt härinne. En av tjejerna hade en grovt fin navelpiercing iof.. GE MIG! JAG VILL HA DEN TILLBAKA! haannnnaaaaa, ska vi pierca oss snart? ^^ höhö. Någon måste ju hålla mig i handen.. x)  Det är lite roligare att blogga nu när bloggen har blivit lite mer personlig. Nu känner jag liksom att jag verkligen vill blogga. hehe.
Ska alldeles snart hoppa in i bilen och åka till västertorp(?) för att hämta en soffa typ. Sen bär det av hemåt. Får se om det blir någon mer uppdatering.

JUSTE! fick en nu låt idag utav Lotten(sånglärare). Vi har tema RnB. Rytm And Blues. Det ska bli roligt!
Lägger in den lite senare. hehe.   Fuck att jag ska må sähär. Nu svimmar jag snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0