Crazy in love.

Heeeeej.
Idag har jag faktiskt varit duktig. Har pluggat i typ 2 timmar. Wohoo. Så nu har jag inte alls mycket kvar. Resten kan jag bara göra i skolan. Har precis tittat klart på en film, Crazy in love. Den handlade om autistiska människor. Den var rolig och romantisk. Tycker att det är väldigt intressant med såna sjukdomar. Jag tycker att den är värd att se. 
Mår helt okej idag. Tog 2 alvedon och gick o la mig. Men jag vågar fan inte ställa mig upp..Så jag kommer tillbringa hela dagen i vår nya (fula) soffa. Tittade precis ut ... det SNÖAR igen. När ska det sluta? Nu. Eller nej, Det kan bli sommar nu på en gång. Så man slipper slasken och allt sånt. Ge Mig 22+ och sol NUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0