heej...


..har spenderat hela kvällen ute i stugan. Har typ sjungt hela kvällen för att ha något annat att tänka på. Måste egentligen packa. Ska ju till papi imorgon och vara där hela lovet. Sen åker jag och pojkvän till dalarna på fredagen på lovet. Trevligt. Så jag måste packa kläder för 1 vecka. vilket betyder MYCKET kläder. haha.
Imorgon har soul 2orna konsert. Kommer bli intressant. Ser framemot det faktiskt. 
Jag saknar min fru...jätte mycket. Vi har inte setts på...över 1 vecka. och det är lång tid! Vi kommer dock träffas imorgon. Då det är p-scout möte. då vi ska åka pulka med barnen i johannelundstippen. hahaha...wiohoo.
Vi började repa på låtarna som vi ska spela in i studion om 2 veckor idag. Jag ,natha. hanna och nathalie ska sjunga Aint no other man. (och såklart, fick jag den första wail grejen. Och waila är inte min grej!). Men det blir bra.
Tilda,Lisa,Amy och Bebe(?) sjunger Indie Rock'n'roll. Det kommer bli awesome.
Men nu ska jag gå och börja packa lite. Vi kanske hörs lite senare.
 
 Just smile and be happy. Think positive. Hold your head up high.
Dont let them see your tears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0