Hemma! Rosa små moln.

SÅ!
nu är jag hemma igen. Trevlig skoldag. Har alltid lika roligt i skolan! Efter skolan så skulle jag dra och överraska pojken min. MEN, det blev inte lika lyckat som jag hade hoppats, haha. Men det var trevligt. Kändes som det var evigheter sen jag träffa honom sist. Men det var ju trots allt bara i söndags. Men jag hoppas hfår det supermegaroligt nere på orust i helgen! :D
Själv har man inga speciella planer i helgen förutom att jag ska på THÅSTRÖM! Övertaggad. Kommer bli så jävla bäst! förhoppningsvis kan jag få igång den bra kameran så ni får B R A bilder. Annars blir det vanliga mobilbilder. haha. Sen ska jag ju Dansa på söndag också. Mycket roligt. kanske ska sova hos min HaniBanani på lördag också. Men vi får se hur det blir med det. Imorgon ska vi hämta mina glasögon äntligen. Så från och med imorgon eftermiddag ser jag igen! ;) MEN nu ska jag sova, måste ta tjugo över 7 bussen imorn bitti..fast jag tror jag tar fem i 8 bussen istället. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0