I have nothing If I dont have you.

''Nu vet jag vad jag vill. Jag vet hur jag vill ha det. Du är min allra bästavän och jag älskar dig. Du kan mig utan och innan. Som sagt, jag klarar mig inte utan dig. Du och jag mot världen. Tänker inte förlora dig igen.''



Sådär! nu har snart hela dagen gått och jag har inte gjort ett sk*t!(som vanligt) Har legat i soffan och slöat. Nu ska jag bara käka och fixa det sista här, sedan ska jag röra mig ner till bussen och möta upp min älskling och åka till lokalen. Hoppas fjortisarna tänker innan dom öppnar käften idag. För idag vill ingen mucka med mig kan jag lova. usch, jag hatar fjortisar. Just nu sitter jag och sjunger typ. MÅSTEMÅSTEMÅSTE verkligen sätta den där tonen i låten. Jag KAN den redan. Men jag vill klara av att ta den utan att trycka mig mot en vägg! xD 
nu blir det subway med pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0