"Jag garanterar att alla har kondom hemma"...

..hahah, kan inte sluta skratta åt det där. haha....
Nu är jag iaf hemma igen,skönt. Pratade med BV en stund förut,mycket trevligt. Sen var jag ju i lokalen i typ 3 och en halv timme eller nått. Deppade ihop lite på slutet när alla pratade nedvärderande om en stackars tjej som har det lika som jag hade det för något år sedan. aye..
Alla <3 dag på söndag då. Har ni någon alla<3dag dejt? Släng in en kommentar och berätta. Ni är ju ändå några läsare , så det vore roligt ! :)  Själv hatar jag den dagen. Men jag ska nog va med pojkvän. Tror inte det blir någon dans på söndag iallafall..
Men nu ska jag sova. Vi hörs imorgon,sovgott.
   David hasselhoff! ;) Bvän.
 Puss&godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0