Skola.

nu sitter jag i skolan igen. jippie.. Måste egentligen börja jobba nu, men jag orkar inte. ligger ganska mycket efter.aja. Just nu vill jag bara strypa en person! snälla kan jag få göra det?? Den personen är otroligt trög och fattar tydligen inte det svenska språket. -.-
Jag saknar min fru, jag behöver träffa henne. Har en del att berätta. Men hon har nydligen skaffat sig pojkvän igen och är nykär, så vi får se när det går ! ;) Vi ska iaf fira alla<3dag tsm...på lördagen..hehe^^ Idag ska vi hämta mina glasögon, woohooo! nu ska jag äntligen få se igen!


August sitter här brevid och trummar. Kalev sitter och ser deppig ut. Miller är duktig och arbetar! Och hanna är inte här idag.. :( Jag ska helt ärligt pissa på dina läkare! efterblivna är dom...

Och nää, nuu vill jag strypa någon såååå...BYEBYE! <3

Kommentarer
Postat av: Kalev

Kalev är glad. För att Kalev är klar med hela protjektet.. Suck on that XD Snygg blogg

2010-02-06 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0