Teddyboy Myspace. yeah.

Nu är jag tillbaks i skolan igen efter att ha vart hemma i 2 dagar.
Det tog mig 2 timmar att komma hit idag. Helt otroligt, när ska SL förstå att det snöar VARJE år? 
Skulle nog ha stannat hemma idag med egentligen. Mår illa, Mitt huvud dunkar och det känns som jag ska svimma. Jag vill vara frisk! HÖR DU DET DÄR UPPE? x) hehe.
Igår bestämde jag att jag ska skaka av mig allt dåligt och tråkigt, Börja om på nytt. Och ta tag i allting igen. Det blir bäst, För alla! Så nu jäklar. hahah.
Disskutionen här brevid är , silikonbröst & förhållanden och typ, bloggar? haha. jag älskar min klass! ;) Den är fucked up! men vi gillar't!  HANNA ÄR HÄR IDAG OCKSÅ! jaaaa :D<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0