Tidsfördriv.

Hur bor du: I en stuga på tomten.
Brukar du komma i tid: njaae.
Hur lång är du: 168.
Kan du laga mat: jaa, det kan jag väl.
Vad jobbar du med/pluggar du: Går Estetisk linje med inriktning sång på Fryshuset.
Vad har du på dig just nu: En morgonrock. Har inte orkat klä på mig idag.
Har du någon fobi: Att gå över isar...
Hade du en bra kväll igår: Helt okej.
Vilket är ditt senaste inköp: Oj, Minns inte..
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma x)
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajamen!
Vad hade du sönder senast: öuhm..
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: hmm...
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl eller cider, I guess.
När gjorde du senast något riktigt dumt: I oktober.
Saknar du någon just nu: JAA!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smaska. eller typ..Tjata.
Någon jag stör mig på: Stör mig nog på de allra flesta ibland x)
Intressen: Sång, Dans, Vänner
senaste person du kramade: Hanna.
Senaste person du ringde: Robban
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: Juice.
Vill du ha barn: Jaa klart. när jag blir äldre.
Längtar du till din nästa födelsedag: vet inte. den är rätt onödig. Vi kan spola fram ett år.
Har rakat dina ben någon gång: ja?
Är du sugen på något nu: jappjapp. CHOKLAD.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2.
Använder du hudkräm: ja.
Attraheras du av män med skägg: beror på x)
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: nej.
Röstade du i det senaste valet: Jag är 16 , så nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp! :D
Vilken låt lyssnade du senast på: Alien ant farm - Smooth Criminal.
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte inatt.
Vad tycker du är äckligt: Att plocka undan andras disk. USCH. 
Har du pengar på mobilen: japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0