vill börja med..

Att säga att jag avskyr spelet World Of Warcraft. Jag avskyr det obeskrivligt mycket! haha.





När ska du inse att jag inte vill ha något med dig att göra? Du och jag , det kommer aldrig bli något "du och jag" mellan oss igen. Jag älskar inte dig. Du kan inte säga en massa saker till mig som sårar för att sedan komma tillbaka 2-3 månader senare och tro att allt ska bli som förr? nejnejnej. FEL. Jag väntade på dig jättelänge. Sen kom du hit. och av mig falska förhoppningar. Played with  my feelings. Sen valde jag att gå vidare. JAG HAR GÅTT VIDARE NU!    F Ö R S T Å R   D U?!? men du kanske vill att jag ska försvinna ur ditt liv helt och hållet. Om du vill det fortsätter du som du gör nu. annars lägger du ner. Älskar du mig som du säger så förstår du att jag inte vill ge dig en chans till och du förstår att jag har gått vidare och släppt taget om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0