You better lose yourself in the music, the moment you own it. Never let it go.

"Man kan inte alltid vara glad och le. Man kan inte alltid veta varför man är ledsen. Men bara det alltid finns någon vid ens sida. Så går allt bra. Men fråga aldrig vad som hänt. Om jag vill berätta, Då berättar jag."


Sitter och lyssnar på massa gammal musik just nu. Mycket minnen och saknad. Jag vill inte ens prata om min dag. Skulle vilja sudda ut den, helst. Imorgon är en ny dag och då ska jag träffa hanna. Min Hanna. Hon ska sova här. Mycket trevligt. Har ingenting vettigt att skriva om längre. Blir mest korta inlägg om ...ja ingenting alls. hahah. Mest det jag känner för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0