Hemma igen.

Heej alla glada!
Nu är jag hemma igen. Kan ju säga att filmen vi såg var sjukt stört Jävla bra! Ni som inte sett den , se den! :D Old dogs. Det händer inte oftaatt man sitter i en biosalong och alla människor skrattar så dom gråter. haha Underbart!
Slänger in trailern , Ignorera bruden i början och i slutet! x)
Jahaja, På vägen hem så satt jag och tänkte på hur lycklig jag är. Jag har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv! Det känns som att jag kan klara av nästan vad som helst. tihiiihi. Nu ska jag lämna allt dåligt som hänt mig bakom mig, Och börja om på nytt. Känner att detta år kommer bli det bästa någonsin. För jag har dom allra bästa vännerna och jag har den allra bästa familjen! 2010 kommer bli underbart! Woooohoo! :D
Men nu ska jag titta på en film och försöka sova, Vi höres imorn , nattinatti everyone :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0