Hemmaaaa!

Halloooooj!
Nu är jag äntligen hemma...
Min dag idag har varit braaaaa. Braa till en början men mindre bra i slutet.
Spenderade hela dagen hemma hos olle. Vi gjorde inte mycket alls. Senare åkte vi till nisse och åt middag muchos trevligt. Sen Blev jag skjutsad till Haaaaanna. Där var jag en stund till det var dags att gå till bussen. Jag gick till busshållplatsen och står där i nästan 15 min, utan att bussen kom och jag gick en kvart innan hemifrån hanna. INTE OKEJ SL! så jag fick gå hem till hanna igen och så fick jag skjuts utav hannas mamma till barkarby station. Missade ju självklart 20.05 bussen. Mitt pendeltåg gick 20.01. När jag väl satt på tåget så stannade det ett bra tag mellan karlberg och centralen! -.-' *suck*  Ajaaaa.
Nu är jag hemma och mamma är mindre glad , men det ger sig. Jag fick påfyllning till telefonen. Tack mamsen! ^^
tycker att jag har blitt mycket bättre på att uppdatera nu. haha , kanske för att jag o hanna peppar varandra ;) höhö.  ajaaaaaaa, nu ska jag öva lite på låten. men vi höres.
Jag är en Väldigt lycklig flicka. En flicka som är lyckligt lottad!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0