Ingen Soldat.

Godmorgon! (eller nått)
Har vart uppe ett tag , men ändå :P har legat och kollat på en sjukt obehaglig film. I know who killed me, U S C H säger jag! Malin kom upp med en Smoothie och jag kan fortfarande inte dricka den utan att få kvälvningar..huha...
Nu ska jag börja fixa mig tänkte jag. Ska ju dansa klockan 4 sen blir det cyber grejs och middag. Men det blir trevligt. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt , så att jag inte är död i skolan imorn.  Jag låter just nu som en man, vet inte vad det är med mig. Men jag låter som en sjukt gammal gubbe...haha.. 
Hanna fotade mig lite igår, bilder till min header som kommer upp någon gång. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0