Keep on singing my song.

Woohoooo vad jag älskar min skola och människorna i den! yeeaah! 
Idag har varit en mycket bra dag! om man bortser från att jag var 1 timme tidig till skolan. hehe.
Har väl vart lite depp de senaste dagarna,men nu är det bättre. Lite i varje fall.  Tänk om du lyssnat på vad jag sa till dig i somras. Vad jag påminde dig om varje dag. Då hade allt varit annorlunda nu. MEN, jag ska sluta tänka på det. Jag ska ha dig som VÄN. Du är nog den person som förstår mig bäst.  aja.
allt skulle vara P E R F E K T nu om jag inte bodde på ingarö! haha. jag hatar den ön. Jag hatar värmdö! 
Nu är jag på rätt sida av stan. Känns mycket bra! klev innanför dörren och någon säger heej nana! haha , jag älskar min yngsta bror.
repet idag gick åt helvete! iaf de fartiga låtarna. De lugna låtar sitter typ snart. NATHA O HANNA!NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA! GUD! era rööööster! rysningar i nacken.
men nu blir det flummigt. Imorgon ska vi typ intervjua småbarn på kulturamas grundskola och på sofiaskolan(?). Vi ska ju få högstadie på fryshuset. usch. men då ska vi iaf typ göra en skolgård åt dom. Vad gör småbarnen nu förtiden? alla röker väl nu känns det som? vi gör en rökruta vettja. vad händer med världen......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så jävla grym du meD!

hahah vi kan skrämma alla barn som kommer till vår skola, och så kan vi skrämma alla barn imorgonXD :D<3

2010-01-14 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0