Länge sen nu.

Heeej!
Nu har Hanna sagt till mig att börja sköta det här med bloggen igen , Efter att jag bett henne uppdatera mera. x)
jaja, Nu har jag precis vaknat iaf. Skönt att sova ut. Helt slut efter att ha varit en hel dag i backarna uppe i Romme! otränad som jag är så har jag Träningsverk i HELA kroppen, inte okej.
Kan berätta lite kort om mitt nyår (när jag ändå håller på), Åt middag hemma hos nils med Hanna Och klotis var där och åt förrätt. Senare så Gick vi till johannes och kollade läget. Sen blev det brådis hem när vi insåg att klockan var två minuter i tolv. Nisse ville smälla sina raketer ;) Så vi klättrade upp på Hans tak och njöt av utsikten och alla finfina raketer (och fyllesamtal). 
Igår så åkte Jag , Pappa , Thobbe och Olle till romme och åkte skidor, eller aa, jag åkte skidor dom andra åkte bräda. Det var mycket trevligt förutom att jag nu har ont i knät och har träningsverk x).
Idag då, så ska nu först stoppa nått i magen. Sen ska jag göra mig iordning för att först Gå på En DoglasPromenix med HaniBanani. Sen ska jag Träffa olle.  Men förhoppningvis kommer jag ihåg att uppdatera senare. hehe.
Men , Byebye!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0